Olča Vodová

tam (jedna vzpomínka)

14. 01. 2017 19:30:00
tady je tady ale tam chci být sama sebou s bosýma nohama a holou hlavou s tvými vlnami kterým věřím rozfoukat mosty tady tam

Až tohle skončí vzpomeň si na mne

ucítím tvé hladivé myšlení a potkáme se

tam

až tohle skončím

můj pejsek to pozná

budu mu dávat příkazy a zákazy

a on bude šťastnější než dosud

tady

mým blízkým se uleví

tady

a já spojena s tvými vlnami

se silou větru v kapse

tady a tam

se silou větru v tvé kapse

a se silou mé odevzdanosti

odletím

tam

budu žebrák budu žít z almužen

budu volná

tam

spojím dva světy ten uvnitř a ten venku a splynu

video //www.youtube.com/embed/dibZlH4ZtZM

„relaxace je život a stres je smrt“

(Drahušce, která o tom neví, neboť to není o ní, ale před poslední květnovou sobotou 2016 ;) jsem si říkala, že mi porozumí) )

(mmj. vzpomínka na únavový syndrom před státnicemi...)

Autor: Olča Vodová | karma: 9.55 | přečteno: 212 ×
Poslední články autora