Diskuse

Být rád za...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je v tom "kopec" životní moudrosti,to je vlastně filozofie.Jsem tomu rád,že někdo na blogu vůbec takto píše. PohladiloR^:-)V.

1 0
možnosti
Foto

Díky R^ a zdravím Vás z kopce:-), tady ale fouká!:-)

0 0
možnosti
Foto

ani nemám potřebu nějak glosovatVR^

2 0
možnosti
Foto

Takové vlastně ... člověčí?:)

1 0
možnosti
Foto

Ano, tak nějak ta slova teple plynula...:-)

1 0
možnosti
Foto

Olgo, moc pěkné a napsané od srdíčka, to jde poznat;-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^ moc se mi líbí, co jsi napsala :)

0 0
možnosti
Foto

´sem ráda, že se líbí. Opět se rdím za Tvůj názor, potěší... A zdravím do sousedního takévelkoměsta;-). Ol

0 0
možnosti
Foto

Kdysi jsme říkali že jsme "rádi protože" a " vděční za". Vaše čeština je možná dnes již vžitá,  ale mně česky nezní.

1 0
možnosti
Foto

Psala jsem pod vlivem okamžitého skutečného zážitku, nedokázala jsem ten pocit nesdílet dál. Nad svojí češtinou se zamyslím..., díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Váš blog mě zaujal, má v sobě jistý smysl a zamyšlení. Za mě karma

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Pavle, člověka potěší, když má něco další smysl... Nedávno jsem k Vám nahlédla, Vy umíte pěkné obrázky:-)

1 0
možnosti
Foto

...jsem ráda za Váš názor;-). Mám to nematerialistické, že? Díky.:-)

0 0
možnosti

... původně jsem myslel, že chcete psát něco o vazbě "být rád za něco".

Hlavně ve sportu je to slyšet neustále a mně osobně to pořád rve uši. Zřejmě jsem moc velký staromilec.

Člověk vždycky byl rád. Měl radost z něčeho. Byl vděčný za něco.

Ale asi nezbude nic jiného, než se s vazbou "být rád za něco" smířit.

1 0
možnosti
Foto

Tato vazba je naprosto v pořádku:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 221
  • Celková karma 6,63
  • Průměrná čtenost 501x
Profesí jsem střelec, svými šípy však již šetřím ;)...