Diskuse

Sluneční okno

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Otevírám dveře do pokoje mých snů,

světlo se neptá,ani nezaklepe.

Vtéká do pokoje někdy líně,

jindy jako řeka.....:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Díky.... Jsem ráda, že máte pokoj Vašich snů:-)

0 0
možnosti
Foto

Mám také okno...rámy růžolící...

mám také okno...po vopici :)

0 0
možnosti
Foto

...mám pokračovat a napsat k tomu pokračování...?EU

1 0
možnosti
Foto

Už se těším, až vyjde slunce, abych se podíval, jak polepí stěny mého pokoje. Vaše báseň je moc hezká. Na pozadí zdánlivě rozdílných aktivit se odehrává snový příběh naprosté sounáležitosti dvou milujících se lidí. :-)

0 0
možnosti
Foto

...děkuji, Jiří.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 221
  • Celková karma 6,63
  • Průměrná čtenost 501x
Profesí jsem střelec, svými šípy však již šetřím ;)...