Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S touhle hudbou ten obvod zeměkoule klidně obejmu. R^

0 0
možnosti
Foto

Teď, jste mne, Jane, dostal do dvou dimenzí...jednak spoustu let mám krátké ruce a jednak hudba je opravdu „živá voda“, hudba je vůbec jednou z živých vod, asi jich bude více...DÍKY

0 0
možnosti
Foto

Collegium musicum mám ještě někde na vinylových deskách)), a Emerson,Lake a Palmer....,nádhera ! R^ Tak nějak jsem se zamyslel, jestli patřím mezi pekelníky nebo nebesníky .... možná mezi pekelníky a nebesníky s neodbytným hlasem , nevím:-). Jinak R^

0 0
možnosti
Foto

...Varga byl známá osoba a i stále je, Vy...nebudu soudit, kdo je ďáblík nebo anděl;-). Je to spíše soukromý blog, ale...nechala jsem to veřejně, díky:-).Pokus.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS