Diskuse

Čtvrteční

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tady Kotas, tady Kotas, mám dotaz:

kde mají představy šibenici?

:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Vojíne Kotasi, obdivuji Vaši odvahu! Na Váš dotaz, jednoduchý odkaz:

šibenice je na konci života, představy jsou neléčitelné, ale lze je korigovat (občas)

1 0
možnosti
Foto

Já to myslel jako zlepšovák. Místo abychom věšeli ty, co mají zcestné představy (jako se to dělalo v 50. letech), tak bychom prostě věšeli jenom ty představy.

1 0
možnosti
Foto

1) skutečně jsem prvotně mylně pochopila Váš dotaz

2) Vy jste pochopil, že já nepochopila a vysvětlil jste mi, abych pochopila

3) a já pochopila!

4) z prvního nepochopení, Vašeho pochopení, následně mého pochopení, jsem i tak usoudila, že boží mlýny melou i zcestné představy, tudíž zcestné představy končí na šibenici až na konci života, neboť mlýny melou pomalu... Blahoslavení slabí duchem si to nedají vymluvit po celý život

5) teritoriální lokalizace takové šibenice je pro mne otázkou k hlubšímu zamyšlení... možná dobytí severního pólu by vše vysvětlilo

1 0
možnosti
Foto

To nic, ja jsem to nenapsal buhvijak jasne.

Na severnim polu by se sibenice urcite vyjimala hezky.

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že ke mně občas zavítáte, i když rozhodně nejsem cimermanolog, až s věkem jsem k tomu trochu dospěla. Mějte krásné dny a stavte se i s šibenicí, budete-li mít cestu kolem:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 222
  • Celková karma 6,34
  • Průměrná čtenost 499x
Profesí jsem střelec, svými šípy však již šetřím ;)...