Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Výborně! Dveře jsou otevřené do všech směrů...R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za podporu,v tomto ohledu jako střelec stojím kupodivu na pevné zemi;-), možná stihnu  ověřit teorii „nikdy neříkej nikdy“

1 0
možnosti
Foto

Ve vichřici si určitě každý strom s chutí zatrsá. :-)

A ten konec vodníků vypadá spíš jako konec houslařů. R^

1 0
možnosti
Foto

...a co Česílko8-o,toho určitě pamatujete...

0 0
možnosti
Foto

Zajímavé průvodní slovo , paradoxně líbí jedenáctá ( bez stromů):-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Milane, musím přiznat, že poslední (a patrně většina mých...) blogy povětšinou jsou dílem okamžiku, a tak jsou spíše zápisníkem.Toto není rozhodně fotoblog,k tomu mám daleko,ale též mám nejsilnější pocit u té poslední :-), a zdravím.

0 0
možnosti
Foto

jako tančící břízy jsem měl kdysi uložen soubor fotek z jednoho lesíka poblíž místa kde bydlím, nakonec jsem ho zveřejnil pod jiným názvem:   http://vladimirstastny.blog.idnes.cz/c/298178/Zizalojdky-a-Polezajevny.html

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu,Vaše stromy jsou skutečně v pohybu,řekla bych temperamentní tanec, moje bych označila jako tanec pod májkou, ale v podzimním hávu.Je zajímavé,že oba máme „tančící“ břízy. Četla jsem nedávno posmutnělé verše, a tak jsem si je chtěla obveselit,možná je zlehčit z jiného úhlu pohledu a když jsem uviděla ony břízy, tak jsem měla jasno, ...ale to je taková moje fantazie;-):-). A... Vaše břízy jsou opravdu „živé“,líbí mocR^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS