Diskuse

Synkopy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

No, Voděnko, myslím, že tu dnes máte slušnou povodeň:-)

4 0
možnosti
Foto

Stav synkop na českých tocích dnes v sedm hodin ráno.

Vodová - druhý stupeň nebezpečí STOP hadr na podlahu ve stavu bojové pohotovosti STOP požárníci svoláni STOP humanitární osušky na cestě

3 0
možnosti
Foto

Takovou muziku poslouchám ráda:-)

R^

2 0
možnosti
Foto

Ráda Tě vidím v novém roce:-), synkopy...? Jazz...,

1 0
možnosti
Foto

Krásná báseň, Olgo! R^

Flísenský, Šípková, Medková - známá partička! Zase tu zaplevelujete diskusi a člověk aby se k Řeháčkovi prohazoval hrablem - je tam za vámi pořádně zaklíněný. Že vás nechám smazat za OT!

2 0
možnosti
Foto

Já myslím, že je zaklíněný rád.

3 0
možnosti
Foto

Fotka pěkná, na básničky já moc nejsem:-)

Jen jsem zašla, abych neměla neomluvenou absenci, už tak mám poznámek dost.

2 0
možnosti
Foto

Zdravím...:-), no, jak tak koukám, netušila jsem, že se může romantika takhle zvrhnout...

1 0
možnosti
FF

:-)R^...zrovna se pokouším hrát na bubny...miluji rytmus a přitom jej tak těžko udržím;-)

2 0
možnosti
Foto

No..., pokud právě teď, tak to tedy máte velmi psychicky vyrovnané sousedyR^, díky

(ta moje básnička je ...v rozháraném rytmu)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, díky, a přeji veselé vykročení do dnešního (u nás sněhem zasypaného) dne:-)

(obrázky nemám takové pěkné jako Vy, mám jich teď spoustu a zasněžených)

1 0
možnosti
Foto

Tak hlavně že se vločky snášej.

Si představ, že by se cestou k zemi pošťuchovaly a spílaly si. :-)

2 0
možnosti
Foto

Tak..., homosexualita vodních vloček mne ještě nikdy nenapadla:-(, https://www.youtube.com/watch?v=MzU3QFpLY-I

(a až bude u vás svítání tak ...veselé vykročení, přeji):-)

1 0
možnosti

Olčo, je to lehce synkopické, mírně sinusoidní, romantické i k zamyšlení. Do tohoto času ideální.:-)

2 0
možnosti
Foto

Mary, moc děkuji, obrázky jsou současné, ...a já se zamyslím;-) (ale až zítra)

1 0
možnosti
Foto

krásné, něžné, pravdivé...vy jste mi dnes pohladila duši:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Josefe, jsem ráda, že Vás to potěšilo...:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS