Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^napsané moc hezky, děkuji:-)

1 0
možnosti
Foto

Já děkuji, Soňo, za milou návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

Taky se snažím věřit.

Ale musím se dost ukecávat...

R^

1 0
možnosti
Foto

I já jsem se u psaní tohoto článku musela ukecávat, bohužel při brouzdání po blogu se stále ukecávám i-dnes. Děkuji za Vaši milou návštěvu, Vladimíre:-)

0 0
možnosti
FF

přidávám se do party, a pořád to tu nenaskakuje....píšu jeden příspěvek za druhým a...nic:-(

1 0
možnosti
FF

Jo dobrý..už jsem tu...a hned několikrát, no jo, sem musel trochu rozvířit, poklidné voděnky...;-D

1 0
možnosti
FF

Hola, hej....abych nechyběl, už mě nehledej, jsem tu, Voděnko...a jasně, pár těch nedostatků se zvládne, první fáze byla sice šok, ale šokem se i léčí, pro nás blázny a troly všech kategorií je to známá věc...a v tomto případě si například já, krásně procvičím trpělivost....a nejen.

3 0
možnosti
Foto

Flísíčku, ráda Vás vidím. Měli bychom nastudovat něco na ty letní shakespearovské slavnosti, nebo to dáme zpatra?

Článek mám jen nebojový, min. v titulku chybí „o svobodě a o blogu“, ale to bych musela více diskutovat nebo mít tiskového mluvčího...

1 0
možnosti
Foto

Já myslim, že se srovná:-)R^

Stejně budem psát dál a dál si budem hledat ty "svoje" lidi, i když je hospoda přestavěná...my ji si zase zútulníme.

3 0
možnosti
Foto

Hospodó, štyři píva a mísu předvolebních koblih.

A bude se házet! :-)R^

3 0
možnosti
Foto

ANO!Ale...k pivu i rajčata,nakládaný hermelín..., díky za palecR^;-D

3 0
možnosti

Olgo, díky. Napsala jste to hezky - výstižně a pravdivě. Teď jen, aby si to přečetli "povolaní". R^R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Mary;-), i toto téma lehce prošlo diskuzemi, takže zviditelnění blogu není můj prvotní nápad. Stále považuji iDNES za silné médium, které hodně lidí čte, a tak jsem to nedokázala opomenout a nenapsat. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 221
  • Celková karma 6,63
  • Průměrná čtenost 501x
Profesí jsem střelec, svými šípy však již šetřím ;)...