Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^...a víš, jak to mám já...dle vzoru, že se rozhoduji většinou špatně, začal jsem se rozhodovat proti svému rozhodnutí;-)

....a už máš odtrháno?...(kopretina)

1 0
možnosti
Foto

mám... neděle se pro mne nekoná, někdy bych ráda někomu zabránila, aby udělal nesmyslný krok, jen nesmyslnost svého kroku musí vidět sám a to je to obtížné, jo a bylo to psáno pro smutného romantika:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Jedna trochu opožděná karma:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, děkuji za milou návštěvu:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Helčo, rychlovky mi jdou lépe než brilantní skládání slov:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Milane, Vy mi rozumíte;-)

0 0
možnosti
Foto

Olčo, hned jsem si video pustilaR^

1 0
možnosti
Foto

Jo, jsem ujetá na muziku, i když jen poslechově, čím jsem starší, tím více, díky;-)R^

1 0
možnosti
Foto

jo, vlastně jo, je to vzkaz někomu, kdo si to možná přečte, taková malá záchranářská akce, podaná ruka... a možná si v tom najde i někdo jiný něco podobného...:-), děkuji

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS