Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky se přidávám k názoru, že ta první věta perexu potěší. :-)

1 0
možnosti
Foto

Velice děkuji za inspiraci, jak píši níže příště to bude vše o perexu;-), děkuji:-)

0 0
možnosti

"někteří" pánové se přes perex ani nedostali dál, jak je zaujal!:-D

Olčo, jsi dobrá!

2 0
možnosti
Foto

Ještě by měl Juraj Kukura zazpívat: Perek sem, perek sem...:-)

1 0
možnosti
Foto

...asi si domluvím odkládanou návštěvu u mého zubaře ;-D..pobavilo :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Společenské kontakty nejsou levná záležitost, když si představím kolikrát jsem byla u mojí u zubařky...;-), díky, Milane:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak já bych se nebál na motivy perexu udělat přímo videoblog. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ani já bych se nebála;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Olco, ta prvni veta... Ale bohuzel nemam piercing:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, já když se chystám do sprchy, tak ještě postaru, jak bývalo a doufám stále ještě je v našich krajích zvykem, bez oblečení;-D, díky za návštěvu:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 6,57
  • Průměrná čtenost 506x
Profesí jsem střelec, svými šípy však již šetřím ;)...