- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ono to mluvení či nemluvení ve službách co jsi vyjmenovala, Olčo, je věcí citu obsluhy. Měla by poznat, kdo si chce povídat, a kdo o to nestojí. Někdo to ale neumí.
Mary, ten cit pro věc se často snižuje se snižujícím se počtem obyvatel obce..., Praha, Pardubice...jsou pro mne v pohodě. Zvědavost nad udržením si klientky často vyhrává. A pak klientka mně obdobná buď „nezapadne“ nebo odpadne. Díky ...
A to já si ráda popovídám. Teda s numerologií a podobnými věcmi n mě teda ještě nikdo nevyrukoval, to je fakt. Možná bych taky změnila názor :-)
Numerologická kosmetička byla opravdu špička. Povídání o kosmetice a vůbec o službě, na kterou jsem právě přišla nebo všeobecná témata ano. Ale je pravdou, že já si jdu zpravidla krom oné služby odpočinout, což si ne všechny uvědomují. A pak ještě případně nabízejí související ozdravující a zkrášlující produkty. Všeho s mírou, nic se nemá přehánět, to je můj názor a možná i přání. Děkuji za návštěvu
Olčo, hezký článek. Vzpomínám na jednu zubařku, která byla nejen upovídaná, ale i hrozně zvědavá. Měl jsem plnou pusu různých tamponů, nástrojů, odsávačky a jejích prstů, když se mě na cosi zeptala (mimo souvislost se zuby) a čekala na konverzační odpověď
Díky, Honzo. Zubaři si také rádi povídají, s tím souhlasím. Měla jsem zubaře, teď zubařku a nevidím v tom rozdíl