Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

A to já si ráda popovídám. Teda s numerologií a podobnými věcmi n mě teda ještě nikdo nevyrukoval, to je fakt. Možná bych taky změnila názor :-)

1 0
možnosti
Foto

Numerologická kosmetička byla opravdu špička;-). Povídání o kosmetice a vůbec o službě, na kterou jsem právě přišla nebo všeobecná témata ano. Ale je pravdou, že já si jdu zpravidla krom oné služby odpočinout, což si ne všechny uvědomují. A pak ještě případně nabízejí související ozdravující a zkrášlující produkty. Všeho s mírou, nic se nemá přehánět, to je můj názor a možná i přání. Děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 6,57
  • Průměrná čtenost 506x
Profesí jsem střelec, svými šípy však již šetřím ;)...