Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P90e42t40r 22M13u11n50z74a74r

10. 7. 2018 13:08

"Muži to mají jinak." ale no tak, všichni dělají víceméně totéž, pouze používají různé taktiky. A některé ty taktiky jsou pro danou situaci prostě nešikovné. To je celé.

1 0
možnosti
Foto

Chcete říct, že ten majitel nablýskaného vozu, co opožděně odjížděl ze svého zaměstnání, si mne prostě vyhlédl na lovišti... před budovou místní základní školy? Pak patrně neočekával, že zneužiju jeho dobroty a pragamticky uchopím situaci do svých rukou:-)..., jo, holt neměl chtít učitelku do auta;-)

0 0
možnosti

Zajímavé, škoda že to nemělo hapyend ... ;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, ale ano, mělo...;-D

0 0
možnosti
Foto

Nic ve zlém ale..."moje děti se to nesmí dozvědět" a napíšete o tom blog?

3 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu, zatím ho v šuplíku ani na mysli nemám, ale nikdy neříkám nikdy:-)

0 0
možnosti
Foto

jsem beran-ale zas úplně pořád vzrůšo nepotřebuji-klidné spočinutí je občas také fajn vám karmu za hezký příběhR^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu:-), já zas ́ zcela nevěřím, že za vše mohou měsíční znamení;-), ale někdy je pohodlé, jindy příjemné, se sil měsíčního znamení dovolávat, v síly vesmíru věřím, ale to není jen o měsíčním znamení...

0 0
možnosti

Tý jó, Olčo! Ty jsi tedy střelec s kolty nízko u pasu!:-D Já vodnář, bych to nedala...:-))

2 0
možnosti
Foto

Mary, díky, ...co bys ́nedala-odhad na lidi? Ten máš, prostě buď a nebo... Díky:(

1 0
možnosti
Foto

Jako štír jsem podezřívavý. Lekl bych se. R^

3 0
možnosti
Foto

Nevěřím, ...prostě buď a nebo:-), děkuji:)

0 0
možnosti
Foto

R^Mozna nekorektni, ale zivotem moudre. Strelec zdravi strelkyni:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, moudrý Honzo, střelče...;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 221
  • Celková karma 6,60
  • Průměrná čtenost 501x
Profesí jsem střelec, svými šípy však již šetřím ;)...