Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

pár blogérů bude slavit v Ostravě, tak se stav :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Jaromíre, jela bych i ráda, mám Ostravu teď vlastně na trase:-), ale máme dušičkové plány..., tak to řádně zapijte, zapějte a na dalších sto let bez proletářů na věčné časy a již nikdy jinakR^;-)[>-][>-][>-][>-][>-][>-][>-][>-][>-][>-]

0 0
možnosti

Ráda se zastavím u vašich básní, aspoň se člověk zastaví zasní ,,, R^

1 0
možnosti
Foto

To mne těší a přeji Vám pohodový víkend se změnou času, bude delší...;-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Tomáši, za zastavení a přeji krásný víkend:)

0 0
možnosti
Foto

Pěkně napsáno. R^

Musel jsem si to však přečíst třikrát, abych to (snad) pochopil. Zmátlo mne toto:

"ty bohabojné roky našich předků, které se otočily proti slušnému vychování?

Vyjdu si vstříc oslavám, stoleté ? republice"

Zdroj: https://vodova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=684734

Ale ze závěru

"připadám si bohatá a šťastná"

jsem pochopil, že jste ráda, že ač jsme odešli z R-U (a R-U vlastně v jistém smyslu zradili), ač se Československo sta let nedožilo, že jste ráda, že Československo v r. 1918 vzniklo a že ČR je jeho pokračování. Také to tak vidím.

Doufám, že jsem Vás pochopil správně.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jaroslave, Váš příspěvek je inspirativní k napsání anotace k mému blogu :-). Mám triviální znalosti z historie, o R-U mi předci nestihli nic vyprávět, první republiku znám spíše z vyprávění a to mojí maminky, stejně tak i dobu, kdy vše bylo všech, kdy slušně vychovaní lidé byli potupeni, vyštváni, sraženi na kolena apod. Ano, jsem šťastná-bohatá, že současná ČR může být pokračování té První r. A-ano nepovažuji období po r.1948 za Republiku... Ráda bych se dopracovala k tomu, že budu své texty více korekturovat, či je nechám odležet...

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Honzo, přeji do Nehvizd a ku Praze pěkný sváteční víkend :)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Líbo, za Vaše zastavení :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 221
  • Celková karma 6,60
  • Průměrná čtenost 501x
Profesí jsem střelec, svými šípy však již šetřím ;)...