Diskuse

rozmary

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

i kdyz je to skoro porad jeste na palcaky, mame pred sebou cas, kterej prinese leto

presne jak jste zbasnila, Olco!

1 0
možnosti
Foto

rukavice jsem líná již vytahovat, ale hodily by se téměř denně, ...děkuju, Marku a přeju pěkný večer :)

0 0
možnosti
VN

Ono se to počasí střídá, v sobotu jsem na procházce s maminkou byla.

sluníčkem jsem se oblažila,

dnes z parapetu hovínko ptačí jsem smetla

zima do kuchyně vítr a chlad mi vmetla ...

2 0
možnosti
Foto

;-)Pěkný den, Olčo. Momentálně je to na zimák a čepiciR^

1 0
možnosti
Foto

Souhlasím. Já ráno otestuji při venčení první kabát a pak případně měním za druhý a jdu do procesu;-). Díky a zdravím:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Hezké čtení na dobrou noc Olčo:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Honzo, pěkný zbytek večera:-)

1 0
možnosti
Foto

Po ránu bývá ledovo, že vždy (i dnes...) čekám sníh, děkuji :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné vítání jara i s Chagallovým obrazem pod písmenem konvice. :-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Marku, mám ráda obrazy, a tak si je alespoň schovávám... Našel jste! ;-) A máte stejné jméno, pěkný zbytek večera:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 221
  • Celková karma 6,63
  • Průměrná čtenost 501x
Profesí jsem střelec, svými šípy však již šetřím ;)...