Diskuse

Kam jdeme?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

krome radosti z jejiho vitezstvi na Slovensku mam v sobe dalsi kus nadeje, ze se dostaneme k podobne situaci i u nas. Slovensko jako vzor - to se mi libi, Olco

pekny dny preju

1 0
možnosti
Foto

Ráda bych se dočkala změny a dívala se na fešného našeho prezidenta, i když bude muset být už o téměř celou generaci mladší než já...;-);-D, díky, Marku, hezký večer

0 0
možnosti
Foto

Pěkný blog, psaný srdcem V Vnímám to podobně.

Přeji Vám krásnou neděli

6 0
možnosti
Foto

Ano, nedokázala jsem svoje pocityV nenapsat. Možná sama teskním, že ve své domovině jsem volila mladého adepta na prezidentský post a čekala změnu, oživení...;-), děkuji, Marku.

1 0
možnosti
Foto

Tleskáme a voláme hosana, že Slovensko má prezidentku ženu. Jsem přesvědčen, že o jejích názorech a postojích nevíme, nic a přesto se už předem radujeme. Co jsem si já přečetl o jejich názorech to v mě pocit nadšení rozhodně nevyvolává.

1 0
možnosti
Foto

Je mladá,ale zralá..., krásná, chytrá, je to žena a nebude mít v sobě ty zpátečnické nápady, které vnímám u našich představitelů státu, ač sama já mám mládí daleko za sebou...a je to rodilá Slovenka. Svému národu bude umět naslouchat... Děkuji za Váš komentář:-)

2 0
možnosti

Krátké a výstižné. R^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, Adame, sama nerada čtu dlouhé blogy... Váš blog lékařské praxi v Německu jsem ale četla... také se cítím doma tam, kde mohu být svá:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Honzo, nedokázala jsem o mých pocitech nenapsat:-)V

1 0
možnosti
  • Počet článků 221
  • Celková karma 6,63
  • Průměrná čtenost 501x
Profesí jsem střelec, svými šípy však již šetřím ;)...