Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rozverné básnění, zamračenou ženu na veselou promnění ...R^;-)

1 0
možnosti
Foto

a ta co se nezmění v kruhu se bude točit než alespoň ostatní nerozveselí...děkuji, Vlasti;-)

1 0
možnosti
Foto

;-);-);-) děkuji a zdravím do zámoří

0 0
možnosti
Foto

Olčo, zas kousek pohodičky;-)zdravímR^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko, mně rozjasní den i černý pejsek a nákup do ruky (díky zapomenté tašce;-)) a zdravím a posílám trochu vláhy k rozpálenému slunci:-)

0 0
možnosti

Kanáři

Za misku vody,

misku zobu

trylkují ódy na svou dobu.

S kanáry nejsou potíže.

Jsou vděční ba i za mříže.

(JŽ)

1 0
možnosti
Foto

a starci po chmelu

s trochou vody

(namísto piva)

dělají si za horkého léta

v lavoru

lázeňské hody

(omlouvaje se panu JŽ za moji troufalost odcházím se džbánkem do hospody)

0 0
možnosti
Foto

R^Hezke, takove roztomile letni:-)

1 0
možnosti
Foto

díky za návštěvu, Honzo:-)

1 0
možnosti
Foto

Pokud pominu ten blábol okolo, tak vás s i někdo plete jako studentku? A to jsem si myslel, že jsem na plech já. Uff.

1 0
možnosti
Foto

;-D a nakonec i Vy jste mi udělal radost, nejen... bílá pacička;-);-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 221
  • Celková karma 6,63
  • Průměrná čtenost 501x
Profesí jsem střelec, svými šípy však již šetřím ;)...