Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Česká pošta je zralá k jedinému řešení: zrušení bez náhrady.

Hezký nový rok, paní Vodová :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za zastavení a komentář. Jsem poučena, že pokud bych potřebovala něco jiného než poslat dopis v počtu max 5ks budu hledat na internetu:-). Veselého Silvestra a pohodový nový rok :)

0 0
možnosti
Foto

Olčo, pohodový příští rok, hlavně ve zdravíR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, děkuju moc, Tobě také přeji pohodový rok a především zdraví do nového roku :)

1 0
možnosti
Foto

R^VR^

Přeji Vám krásné dobíhající sváteční dny a vše dobré do Nového roku!

2 0
možnosti
Foto

J24a18n 59P77r68a22ž27á18k

29. 12. 2019 22:06

R^Olco, to me mrzi. Ale ty asi jeste nevis, ze Ceska posta tu uz davno neni hlavne pro dorucovani zasilek, ale jeji nejdulezitejsi cinnosti je prodej doplnkovych predmetu, ktere s postovni sluzbou nemaji pranic spolecneho:-(

1 0
možnosti
Foto

poslední dobou je soustředěna na doručování balíků: stalo se mi, že jsem šla v poledne poslat dopis na poštu, vzala jsem si obligátní lísteček a čekala...většina lidí, co přišla za mnou, byla dříve vyzvána a obsloužena, neboť si šli pro balík...:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 222
  • Celková karma 6,34
  • Průměrná čtenost 499x
Profesí jsem střelec, svými šípy však již šetřím ;)...