Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Já už mám rýmu teď, myslím že z roušky, pokaždé když jsem ji měla delší dobu, tak mě pálilo v nose a teď se rozjela pořádně :-/ A souhlas R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, ano, rouška mne na jaře donutila, abych začala používat ochranné krémy, abych neměla tolik podrážděnou pleť a pupínky...:-)

0 0
možnosti
Foto

Nechci zlehčovat, ale než se ochladí a začne chřipkové období, možná bychom si měli v klidu přečíst, co je chřipka, neboť svoje zdraví a svůj rozum si musíme chránit především každý sám.

Zdroj: https://vodova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=757193

Článek, na který zde odkazuješ, je moc dobrý. Popisuje, co je chřipka a co nachlazení a jak se při nich chovat.

https://pece.cz/novinka/co-mozna-nevite-o-chripce

1 0
možnosti
Foto

Ano, připadá mi to srozumitelné pro všechny a myslím, že jsme již tak zamotaní z roušek, že začínáme zapomínat na to běžné základní...:-)

0 0
možnosti
PC

Pozn. Ten smějící se smajlík = další rozumný člověk!

1 0
možnosti
Foto

Jsem zvědav co se strhne až přijde ta první chladnopočasová vlna nachlazení.

Hyn sa ukáže jak jsme promoření... :-)

1 0
možnosti
Foto

Mám obavy z politických rozhodnutí, doufám, že lékaři nastoupí do třísměnného provozu, aby byla vždy parta těch, co jsou zdraví... R^

0 0
možnosti
Foto

Rozumím Ti, Olčo. Posílám úsměv, ten sice moc nepomůže, ale snad aspoň trochu potěší:-)V

2 0
možnosti
Foto

Díky, Honzo, začínám mít obavy o zdravý rozum ...a zdravím ku Praze ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 222
  • Celková karma 6,34
  • Průměrná čtenost 499x
Profesí jsem střelec, svými šípy však již šetřím ;)...