Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak se musíte postavit do správné fronty! Takhle kazíte panu profesorovi exponenciálu! Micík prská vzteky!

Zejména nepijte na veřejnosti nápoje, protože tento příšerný zlozvyk má na svědomí celou tu epidemii. Jak napsal jeden osvícený komentátor (laický kazatel), můžete při tom zakopnout, loknout si a zakuckat se! A už viry a bacily, posilněné libým mokem, lítají na všechny strany.

A jak vidno, senioři jsou na tom nejhůř. Např. u nás onemocnělo (sice lehounce) všech 8 mladších členů rodiny, jen my, 4 nejstarší - nic! Protože netvoříme hloučky a nepijeme na veřejnosti ani nápoje, ani cokoliv jiného. ;-D

Zdravím a držte se! R^

1 0
možnosti
Foto

Blog jsem napsala jako žalozpěv, když už se nesmí zpívat, já jsem v pohodě... kupuji si kávu do ruky u Meka, chodím do sauny, stihla jsem večeři ještě za časů „do desíti“, ale taky jsem již jedla jídlo z restaurace v nádražní hale...;-D. Mám známé, v Ostravě, Ml. Boleslavi, kde doma měli onu virozu, a to vždy jen jeden ze čtyř členů v rodině. Micíka jsem odepsala po druhém blogu, nesnáším kočky! ;-DR^ Bez lásky zemřeme a za pravdou jít musíme... jsem pragmatik, romantik i střelec.

1 0
možnosti
Foto

R^VDrž se, Olčo, tak jako se musíme snažit držet my všichni. Držím Tě na dálku aspoň trochu:-)

2 0
možnosti
Foto

Olčo, Olčo, být takhle pesimistická až depresivní. Doporučuji zhluboka dýchat a během dne se projít na čerstvém vzduchu. ;-)

Některé Tvé návrhy (doufám, že si můžeme tykat) nejsou špatné. Prevence je jistě nejlepší. Avšak, jak tak sleduji zprávy a blogy z Česka, někteří Češi, Moravané a Slezané nejsou moc rozumní a opatrní. Spoustu věcí by dle mne měli dělat sami bez nařízení.

2 0
možnosti
  • Počet článků 222
  • Celková karma 6,61
  • Průměrná čtenost 499x
Profesí jsem střelec, svými šípy však již šetřím ;)...