Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máte štěstí, že to Vaše ošetření pejska desinfekcí přežil. Vzdělání, to věru potřebujete. ;-(

0 0
možnosti
Foto

Možná to neznáte, ale lidé z lásky dělají i fatální chyby, což se o toaletním vlhčeném ubrousku říci nedá

0 0
možnosti

Vazena pani Olčo Vodová. Jak mam verit vsemu co pisete, kdyz jiz prvni veta "Preambule" ceske Ustavy je chybna a vy ji pouzivate jako voditko pro cely narod.

Je to jen male "drbnuti". Jinak vsak je treba byt obezrely, co navrhujete.

Vzdy beru kazde narizeni jako scenar a premyslim, jak tu hru budu hrat osobne.

Koronavirus prisla necekane . NIKDO o teto epidemii nic nevedel. Kazdy tapal a jen se snazil prezit svymi kroky. Prisla a byla ocenena prvni vakcina jako uzitecna a ochrana, Rouska mela omezit nakazu pri stretu obcanu, stejne jak rozestupy ve vetsi skupine.

Nebudu dale rozvadet. Prijal jsem prvni dve ijekce v breznu 2021. (i manzelka) Vse nutne jsme dodrzovali, jak bylo doporucene a musim oznamit, koronavirus nas nenapadl. Je manzelka prodelal "mrtvicku" a jeste dnes ma slabe nasledky. Byl to ten koronavirus co to zapricinil? Muzeme o tom diskutovat, jak se diskutuje o cele zalezitosti.

Zaver? Vse jsme ucinily podle navrhu nasich osobnich lekaru. Nas nikdo nenutil k nicemu. Ta rouska pri nakupu byla nase ukazka citlivosti k jinym. A aby bylo upresneno, strasime oba na tomto svete pres 80 let!!!!

1 0
možnosti

Lékař a právník plní každý svou roli, v boji proti Covidu dávám přednost lékaři....

1 0
možnosti
Foto

Určitě s Vámi, Petře, souhlasím, v době covidové se ale mezi ně postavil politik. Od této doby vnímám politiky jako lidi, kteří neuznávají žádná racionální natož demokratická pravidla, neuznávají odborný názor, pokud je s jejich plány v rozporu. Od této doby považuji politiky za nemocné lidi, bohužel jejich „choroba“ nás občany může poškodit na zdraví duševním i fyzickém, a to jen šířením jejich myšlenek. Proto považuji o to více za důležité, aby se lidé sami vzdělávali, měli všeobecný přehled a nebáli se vlastního instinktu pramenícího z vlastních životních zkušeností. Uvítala bych, kdyby děti, studenti byli více tlačeni k všeobecnému vzdělání, přehledu. Sama jsem kdysi studovala gymnázium a dnes jsem ráda, za hloubku všeobecného vzdělání, ze kterého čerpám i dnes (a to mám vcelku mělkou paměť:))). Samozřejmě od někud jsem vzešla, někde žila, mám jaksi něco odžito a selský rozum jsem zřejmě podědila :)). Děkuji R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 222
  • Celková karma 6,56
  • Průměrná čtenost 499x
Profesí jsem střelec, svými šípy však již šetřím ;)...