Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Z místa se pohnem pokud bude zvolen Josef Středula! Dost už bylo odírání pracujících.

0 0
možnosti
Foto

ráda bych někoho méně zatíženého politickými režimy a starými postupy , anžto ani já nejsem žádná juniorka ;-D

0 0
možnosti
Foto

J37a31n 96P98r15a40ž33á57k

30. 12. 2022 14:29

Olčo, nekaž si náladu politikou, ta je jen k vzteku. Užij si hezký konec roku, přeju Ti vše nej, nej, nej do toho příštího:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, díky, přeji Ti veselého Silvestra a veselý a zdravý celý nový rok;-)

0 0
možnosti
Foto

Technická: většinou se volí volebním lístkem, který se do urny vhazuje rukou. Jak bych to udělal myokardem, nevím. ;-D

2 0
možnosti
Foto

To se mi ulevilo, ;-D..., čekala jsem od Vás co technického. Hlavně veselého Silvestra mějte . Ohledně volby mám svoji představu, jen jsem si před pěti lety přála jiný výběr;-)

1 0
možnosti
Foto

Želám Olčo, aby ste zvolila ako uznáš za vhodné R^ a veľa zdaru želám.

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, Janka, uvidím, kam nás média potáhnou, zatím mi zůstávají v hledáčku dva mladíci ;-D

1 0
možnosti
EH

Většina voličů půjde s davem, aby jim náhodou nepropadl hlas. Budou volit mezi dvěma kariérními komouši a kariérní akademičkou s máslem na hlavě.

Pro mě je důležité, aby si prezident pamatoval, že je hlava suverénní země. Že nemusíme hledat řešení v EU či USA, ale na konci svých paží.

Prezident, který bude respektovat voliče jiných názorových proudů. Který nebude dělat politiku dle osobních antipatií.

Jenže prezident je taky jenom člověk. Tak musíme vybírat dle jeho politických preferencí. Ty se odrazí při příští parlamentní volbě.

3 4
možnosti
Foto

Děkuji za Váš komentář. Bohužel nejsem davová, uvidím, kam média dotlačí kandidáty. Paní akademička od počátku není můj šálek kávy, navíc s velkými ekonomickými ambicemi patří spíše do vlády. Ano, též by se mi líbilo, kdyby pan prezident si byl vědom, že jsme suverénní státR^. K čemu nám vlastně je prezident? Poradce premiéra ;-D?

1 0
možnosti
LV

Pokud pro Vás prezident není politik, pak volte srdcem, stejně jako ve Zlatém slavíkovi.

1 0
možnosti
Foto

A proč by měl být politikem, když máme premiéra? Podle mne by měl být neutrální, bez mocenských bojů , podporovat život dolních deseti milionů.

0 0
možnosti
  • Počet článků 222
  • Celková karma 6,53
  • Průměrná čtenost 499x
Profesí jsem střelec, svými šípy však již šetřím ;)...