Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Měla jsem deja vu

jako bych byla na poště. V rámci nádherného počasí, blížících se Velikonoc, jsem podlehla a vzala si pár dnů dovolené. Pondělí mi bylo z organizačních důvodů na pracovišti odepřeno, takže dnes je můj první dovolenkový den.

Krásné počasí jsem si objednávala na východě i na západě, za oceánem i pod oceánem, abych si ty jarní nádherné paprsky dosytosti užila na obou březích řek zde protékajících mi téměř pod okny. Však jedna končí v oceánu.

No, užila. Brzy zrána jsem absolvovala s pejskem příjemnou (z mého pohledu určitě) vycházku na jeho preventivní kontrolu. Dopadla vcelku dobře, čeká nás ale objednání na čištění zoubků. Tedy možná bych též potřebovala nějakou tu opravu v ústech, za jejich ceny bych to i brala. Pro mne nastane psychicky zátěžové období, dělá se to pod narkózou, samozřejmě že pejsků. Zakoupila jsem protiklíšťovou tabletu a kartou na účet veteriny vložila sedmnáct set korun českých. Poté jsem našeho (dceřinného…) krokodýla (jak našeho maltézáka od jeho útlého mládí nazývám, vzdor mým dětem…) odvedla zpět do pelíšku, s pacičkou převázanou červenou leukoplastí - ladí mu k obojku. Vlastně si uvědomuji, že kdyby neměli barevně laděnou k obojku, nenechala bych mu vysát ani kapičku (krve).

A pak jsem se vydala za mojí štací, za lékařkou, kde se muži neléčí. Kontrola byla rychlá. A jak jsem se pěšky vracela cestou kolem energetických závodů, zastavila jsem se u přepážky s dotazem, zda mi neopomněli zaslat, nebo já snad nepřehlédla, vyúčtování mého odběrného místa. Nepřehlédla jsem. Nezapomněli. Zašlou příští měsíc. Oddechla jsem si a chtěla se zvednout. U přepážky se sedí,  neboť tam mají na klienty nachystané židličky (často se tam něco sepisuje a také zřejmě, abychom my zákazníci rychle neodcházeli). Ale ne s lepidlem. Než se zvednete, obdržíte nabídku na bezplatnou službu revizního technika na plynový kotel, která obnáší měsíční platbu dvě sta korun bez jedné. A navíc jako bonus monitoring termínů kontrol, nonstop asistenční služby, úschovu všech záznamů o proběhlých kontrolách apod. Prostě pojistka. V mém případě by to ale prý obnášelo doplatit celkem dvanáct měsíců krát dvě sta bez koruny a dvanáctkrát bez jedné, abych si mohla sjednat technika teď hned. Pracovnice na druhé straně přepážky pak uznala, že se mi to v mém konkrétním případě vlastně nevyplatí. Máte mobil? Nestihla jsem přikývnout natož se zvednout k odchodu. Nabídla mi telefonní tarify, o kterých se možná některým může jen zdát. Naštěstí jsem zdatná a mých necelých čtyřista měsíčně, neomezeného volání a smskování včetně minima internetového připojení jí zastavilo v dalším vysvětlování. Velikonoční pohlednice, žvýkačky, sušenky ani stírací losy ještě nenabízejí.

Rozloučila jsem se se vší úctou a kráčela sluncem zalitými ulicemi (vstříc levným zítřkům…) k domovu. Cestou jsem intenzivně přemýšlela o tom, že se budu holt muset vzdor mé technické liknavosti více věnovat práci s internetem, abych nemusela při osobním jednání, které jsem já vždy a všude upřednostňovala, vyslechnout nabídky, pro které jsem si nepřišla a obírají mne o čas.

Nejsem typ člověka, který si v masně nechá vnutit dámské spodní prádlo za super ceny, ani tuto nabídku neočekává, ale mne již nepřekvapí.

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Olča Vodová | úterý 16.4.2019 20:02 | karma článku: 12,26 | přečteno: 360x
  • Další články autora

Olča Vodová

Jogging 40+

Ne, opravdu neuběhnu 40 km, s tím nepočítej. Říkám mému mozku. Ano, více jak 40 kg vážím a to již spoustu let, v tom máš pravdu. Že sháním parťáka ve věku 40+?

27.4.2024 v 8:42 | Karma: 5,93 | Přečteno: 109x | Ostatní

Olča Vodová

Naděje

(známá místa, která často míjíme a stačí slunce a jasná obloha a jiný úhel pohledu, ...občas promlouvají)

21.4.2024 v 21:54 | Karma: 6,63 | Přečteno: 140x | Diskuse| Ostatní

Olča Vodová

Krása tajemství

(napsáno v podvečer jednoho jarního dne, kdy si počasí dělá, co chce, jaro-nejaro, namísto počítání sněhových vloček si jen tak píšu...)

19.4.2024 v 19:31 | Karma: 7,57 | Přečteno: 166x | Diskuse| Ostatní

Olča Vodová

Kolik očí, tolik radosti, smutku a naděje

(přes plot pro pírko jsem nikdy neskočila, pro žádné, ani pro bílé, natož barevné, nepotřebuji jiné peří, mám svou kůži a té věřím)

13.4.2024 v 11:51 | Karma: 6,06 | Přečteno: 120x | Diskuse| Ostatní

Olča Vodová

Letím

(měla jsem takovou fantazii, no, ne jednu, bylo jich více, tak si tedy klidně letím... a v tom to přichází)

6.4.2024 v 15:17 | Karma: 5,96 | Přečteno: 152x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Češi se zdrželi souhlasu s migračním balíčkem. Podle Fialy je třeba udělat víc

8. května 2024  10:59,  aktualizováno  14:07

Zástupci členských států Evropské unie ve středu v Bruselu potvrdili shodu na konečné podobě...

Izrael otevřel přechod Kerem Šalom, humanitární pomoc se k civilistům nedostane

8. května 2024  9:48,  aktualizováno 

Izrael ve středu oznámil, že znovu otevírá přechod Kerem Šalom z Izraele do Pásma Gazy, který...

„Velmi neobvyklé.“ Izrael vyslal na Eurovizi šéfa bezpečnosti. Pod ochranou je zpěvačka

8. května 2024  13:51

Válka v Gaze a vlna protiizraelských nálad přiměla Tel Aviv, aby do dějiště letošního finále...

Za čtyři miliony eur ze slovenské sbírky pro Ukrajinu nakoupí munici u české firmy

8. května 2024  13:37

Za první čtyři miliony eur (100 milionů Kč) ze slovenské sbírky na nákup munice pro Ukrajinu bude...

Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA
Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA

HiPP rozšiřuje své portfolio kojeneckého mléka o nový typ obalu. Novinka přichází ve formě HiPP COMBIOTIK® v plechové dóze, 800 g, která nabízí...

  • Počet článků 222
  • Celková karma 6,54
  • Průměrná čtenost 499x
Profesí jsem střelec, svými šípy však již šetřím ;)...