Diskuse

„50 na 50“

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Olčo, tak až teprve nyní , objevilk jsem tento reportík z města perníku. Až jsem rád. R^

1 0
možnosti
Foto

Jé..., Pavle, děkuji za návštěvu a jsem ráda, že jsem Vás mým úhlem pohledu neodradila ;-). Potěšil jste mne:-)

0 0
možnosti
Foto

..připomněl jsem si  své působení ( několikaleté ) v Perníkově ...

vlastně moc se toho nezměnilo ...příjemné vzpomínky , díky :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu, Milane, to jste tedy cestovatel;-). No, něco by určitě našlo:-)

0 0
možnosti
Foto

J92a77n55a 82M52a13j84o58v50á

28. 6. 2015 21:07

Děkuji, mile jsem se prošla R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za milé nakouknutí;-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^Hezký článek, Olčo:-)

1 0
možnosti

... ach ... moje láska ... kam se hrabe Mechov, to se nedá srovnat! .-)))

2 0
možnosti
Foto

No..., Mechov se musí umět nafotit, s Perníkovem je to snazší;-), HK je blíže velkoměstu, PU jsou „velkoměstem na dlani“, i Vy jeden...;-). A děkuji za  návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

:-)hezká procházka od pc

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu, to mě těší, že líbila, od pece je každá hezká;-)

0 0
možnosti

J67a34n 40Š13u77r76c

28. 6. 2015 11:13

Perfektní fotky. Díky. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu a jsem ráda, že líbilo:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Já na velkoměsta nejsem, to jsem si teď potvrdila v Uherském Brodě.

Za Pardubice díky, milá Olgo:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, milá Vando:-), dívala jsem se na fotky, cestování Ti svědčí;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Zvláštní. Velko-město a je tam pustěji než u nás v lese.

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, Václave, je to jen minimalistické velko-město a navíc to byla sobota, děkuji za návštěvu:-). Jinak musím přiznat, že velice ráda se utíkám do hlubokého lesa a klidně úplně sama. Mám ráda město, ale potřebuji i ticho v přírodě, a to poslední dobou čím dál častěji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 220
  • Celková karma 6,22
  • Průměrná čtenost 503x
Profesí jsem střelec, svými šípy však již šetřím ;)...