Diskuse

okamžiky života

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Soni děkuji a za návštěvu také:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás a děkuji, Milane:-)R^

1 0
možnosti
DV

D64a49v19i37d 94V85l61k

27. 8. 2017 9:16

Olčo,, taky to mám rád.A taky toho Cohena:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Davide. Cohen mě přivádí do pohody...:-)

1 0
možnosti
Foto

děkuji, Tomáši, :-)

0 0
možnosti
Foto

souhlasím, že ser extrémně zadařilo...pro příště doporučuju vydržet do konce :-)

2 0
možnosti
Foto

Souhlasím!... ale Napomenutí třídnímu učiteli: Tříďas neměl třídnici, aby zapsal žáky, stážisty a řádně řídil třídní sraz!;-)

0 0
možnosti
Foto

Jo, taková by setkání měla být. S tebou jsou vždycky. :)

2 0
možnosti
Foto

VŽe bych byla starší..?;-) Poznámka do třídní knihy: Vávrová i v hodině matyky chce být tím, kým je a ne tím, kým není.

1 0
možnosti
Foto

Hezký! A já to zazdila :(

1 0
možnosti
Foto

Máš to z ruky, to je přeci jasné. Jinak je určitě škoda, že jsi tam chyběla. Ale ta básnička je především moje přání o setkáních..., včera tam byla iTouha po fascinaci. A zdravím Tě na Ještěd...V Poznámka do třídní knihy:Koutková si hrála během vyučování na zedníka!

1 0
možnosti

To je moc dobře, že se to povedlo!:-))

1 0
možnosti
Foto

Mary, povedlo, bylo krásné počasí, na starém městě pardubickém poklidno a já to měla kousek domů... :-) (njn,pro Tebe z ruky...)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Honzo, ...mohla bych tam napsat ,bez korekce ́, neb naspáno po včerejším milém setkání:-)

1 0
možnosti
Foto

A od Vás moc milý;-), díky:-)

0 0
možnosti